Na chvíli kreativcem. Napořád lepším marketérem.
Dlouhodobým cílem ADC je neustále zvyšovat úroveň české reklamy. A to bez toho, aniž by kreativci a marketéři táhli za jeden provaz se prostě nestane. Proto vznikl projekt Brandmiton, ve kterém marketérům obouváme pomyslné kreativní boty a provedeme je od briefu, až po klíčový vizuál.

Přihlaste se do Brandmintonu, kde pod taktovkou zkušených kreativkyň s mnohaletou zkušeností si vyzkoušíte proces tvorby z druhé strany.

Co si v rámci Brandmintonu vyzkoušíte:

- Jak je důležitý dobrý brief pro efektivní výstupy. A jak se vyhnout frustrujícím nedorozuměním.

- Zjistíte, že jeden brief nabízí mnoho kreativních cest a že je dobré si jich pár vyzkoušet, než vyberete tu finální.

- Zkusíte si podat kreativním výkon pod časovým tlakem.

- Naučíte se briefovat ilustrátora.

- Ukážeme vám několik technik kreativního vymýšlení.

- Zkusíte si převést dobrý nápad do funkčního vizuálu.

- Závěrem svou zkušenost zhodnotíte pro Marketing & Media


Komu je workshop určený:
Ideální je namixovat dvoučlenný team ze seniorních i juniorních pozic, ale brána Brandmintonu je otevřená všem marketérům, kteří to s reklamou myslí vážně a chtějí v ní něco dokázat.

Praktické informace:

- Délka workshopu jsou 3 hodiny.

- Účast na workshopu je zdarma, protože nám pomáháte naplňovat cíle spolku,

zvyšovat kvalitu komerční komunikace.

- Brandminton najdete na ADC Youtube kanálu.

Sign in to Google to save your progress. Learn more
Výběr termínu
*
Nezávazně se přihlaste do 10. 1. Vaši účast si potvrdíme emailem.
Délka workshopu jsou 3 hodiny.
Váš tým
*
Uveďte prosím jakou značku budete zastupovat. Klientský tým tvoří vždy dva lidé za danou značku.
Kontaktní údaje
*
Uveďtě prosím jméno, příjmení, email a svoji pozici.
Kontaktní údaje kolegu/kolegyně
*
Uveďtě prosím jméno, příjmení, email a pozici.
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy