Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi A7 čeká zásadní změna vzhledu, přijde o svou specifickou záď
8.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Druhá generace A7 již nebude vyčuhovat z davu. Tvrzení Audi o výrazném odklonu oproti modelům A6 a A8 tak začíná dostávat trhliny.
Záď stávajícího Audi A7 (a samozřejmě i jeho sportovních derivátů v podobě modelů S7 a RS7) sice nepatří mezi nejkrásnější „prdelky“ světa, nicméně je aspoň svá a originální. Příliš mnoho zákazníků jí ovšem neaplauduje, což je důvod, proč nástupce čeká radikální změna. Namísto splývavé zádě připomínající klasickou italskou školu a vozy jako třeba Maserati Merak či Khamsin totiž dostaneme design, který je do značné míry totožný s konceptem Audi Prologue.
Jelikož z tohoto vozu vzejdou také příští generace modelů A6 a A8, můžeme nyní jen sotva věřit informacím německé automobilky, podle nichž se celá trojice bude výrazněji lišit než aktuálně prodávané varianty. Právě v jejich případě totiž Audi A7 vystupovalo z řady, a to právě onou netradičně střiženou zádí. Jakmile však o ni přijde, budou se nejspíše všechny tři modely různit pouze v detailech.
Samozřejmě, na finální verdikt v tomto ohledu si budeme muset ještě nějaký ten pátek počkat, neboť nové Audi A8 dorazí až přespříští rok. Ve stejné době, jen o pár měsíců později, se pak ukáže A6 a krátce po něm rovněž druhá generace A7. Automobilka tak má dost času pilovat veškeré změny, i když podle šéfdesignéra Marca Lichteho je již design celé této trojice hotový a odsouhlasený.
Jsme tedy vskutku zvědavi, jak razantní změna stylu bude a hlavně, nakolik se všechny výše zmíněné modely budou odlišovat. Ve světle nových informací ale s nějakým výrazným odklonem nepočítáme. To je v případě designu vše, po stránce mechanické lze zmínit již jen platformu MLB Evo, která bude příští generace podepírat. V motorovém prostoru lze pak očekávat takřka identickou nabídku agregátů.
Nová generace Audi A7 přijde o stávající splývavou záď, zákazníci s ní prý mají problém
Zdroj: Car and Driver
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
- Úspěšné operace předloktí pro Ayumu Sasakiho 26.3.2024
Nejčtenější články
- Skoro polovina majitelů elektromobilů zvažuje návrat ke spalovacím autům, říká studie, spokojenost s nabíjením dál klesá
28.2.2024 - Auto roku 1988, legendární Peugeot 405 definitivně končí. Do poslední chvíle prodejně válel i díky pohádkovým cenám
28.2.2024 - Toyota ukázala nové řešení, které má zachránit spalovací motory, vzduch od CO2 dokonce čistí
28.2.2024 - Ruská Volha se skutečně vrátí, toto bude její první nový model
28.2.2024 - Red Bull vyvinul nejrychlejší kamerový dron světa pro úchvatné letecké záběry F1, jen ten stačí Maxi Verstappenovi
28.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva