Lokomotiva má digitální dekodér a rozsáhlé světelné a zvukové funkce. Má také řízený vysoce účinný pohon se setrvačníkem, v kotli. Poháněny jsou tři nápravy. Trakční pneumatiky. Lokomotiva a tendr jsou vyrobeny převážně z kovu. Lokomotiva má továrně instalovanou kouřovou jednotku. Trojité světlomety na lokomotivě a tendru, které se mění podle směru jízdy, a vestavěná kouřová jednotka budou fungovat v běžném provozu a lze je ovládat digitálně. Nouzové světlo na dveřích kouřové skříně lze ovládat samostatně v digitálním provozu. Osvětlení kabiny a blikání ohniště lze rovněž ovládat samostatně v digitálním provozu. Pro osvětlení jsou použity bezúdržbové teplé bílé a červené LED diody. Mezi lokomotivou a tendrem je nastavitelné těsné spřáhlo s vodicím mechanismem. Na tendru je nastavitelné těsné spřáhlo s vodicím mechanismem a kapsou NEM. Minimální poloměr pro provoz je 360 mm / 14-3/16". Součástí jsou různé samostatně aplikované detaily, jako jsou schůdky, brzdové hadice, potrubí a imitace prototypových spřáhel. Délka přes nárazníky přibližně 24,5 cm.
H0