Jaký Český Hyundai ???? Maximálně montovna firmy Hyundai v Česku
Hnujdaj a Český to je dobrý fòr Korejskej Hnůj to jo,že se tu vyrábí neznamená,že je to Český auto!!!!
A jéje, momentálně zaostalý dorazil se svými fekáliemi.
Další blbec,který viděl reklamu na Hnojdéééě sežral to i s navijakem,České auto 🤣🤣🤣🤣
Přes jejich kartu nabíjím za 6,30 Kč na Ionity. Je to docela fajn. Celá baterie se dá nabít za 42 minut.
To je ted. A co za rok, osliku? Nebo za 5 let?
A ta karta ti platí neomezeně? Nebo po třeba dvou letech konec a jiná sazba.
https://1url.cz/vKbqq... Teď to již je za 7,70 Kč/kWh. Předpokládám, že to má také na jeden rok.
Koruna posílila o 8%, místo zlevnění popichuji.. Hyundai a nejen oni jsou na Slovensku o 5-10% levnější. Škodovky až o 15%. Koupit tam auto, zejména pro plátce DPH, je jednoduché. Kašlete na kartičky za 3000 Kč a zařiďte si pořádnou slevu ;).
To jako fakt auto drahé a elektřina ještě víc to koupí jen úplný blázen který si chce hrát na eko blázna. Tento svět je nemocný a nevím jestli mu někdo pomůže ale spíš ne.
Názor jednotlivce. Každý má právo na názor. Já zase hledám jedinou výhodu spalovacího auta (kromě dojezdu). Cena Ioniqu 5 je nižší než srovnatelného spalováku. Nebo mi najdi 4x4 s 306 koňmi, kůží uvnitř, nezávislým topením a rozvorem na úrovni A8 ZŠ 1,5 mega.
Interier Ioniqu vypada ako kravin, za jeden a pol mega by som ho nechcel, ani keby mi kazde rano kouril moj cteny poslanecky k***t.
Já mám zásadní problém s bezpečností. Garáž mám pod domkem a bál bych se to tam dát nabíjet. V případě požáru blafne celý dům. V Rakousku hasili Teslu tak, ze ji ramenem zvedli a ponořili do kontejneru s vodou na pár dní, pak to nechali ještě pár týdnů na odstavném parkovišti a byl problém, že to nebylo jak dát zlikvidovat. Jak budou vytahovat hořící auto z garáže? V Německu mají elektromobily zákaz vjezdu do některých krytých prostor.Znáš ty sluchátka Sennheiser? Tak Sennheiserovi minulý týden vyhořela u Hannoveru celá vila od elektrokola v nabíječce.Další věc je, že do tebe může někdo drcnout na parkovišti, pokuď dojde k sebemenšímu poškození baterie, začne chemický proces, který opět vyústí třeba až za 10dní v požár. Když přijdeš k autu a budeš mít drklý nárazník nebo bouhlé dveře, necháš vůz na 3 týdny na odstavném parkovišti, jestli neblafne?
Brát rozvor jako bernou minci pro zařazení auta do nějaké třídy je docela zkreslující. Auto velikosti nižší střední třídy a snažit se vysvětlit, že je to na úrovni A8, to myslíš vážně? Délka 4635 mm, šířka 1890 mm, výška 1605 mm, rozvor 3000 mm. Posunout kola do rohů auta a je z toho rázem auto na úrovni A8, to mě ještě nenapadlo, jak snadno se dají vydělat větší peníze. Nějak jsi raději zapomněl, že za posledních pár let výrazně zdražila auta se spalovacími motory, na úkor elektroaut. Před pár lety stála v základu např. Octavia 334 900 Kč s 1.2 čtyřválcem, dnes s 1.0 tříválcem 519 900 Kč. Je naprosto jedno, že tam nasypali trochu elektroniky navíc, ta rozhodně nestála skoro 200 000 Kč, navíc, když Škoda šetří kde se dá na dodavatelích a vše začíná být vyráběno co nejjednodušeji, nejlevněji. A dělají to tak i u konkurence Škody. Škoda je jedna z automobilek, která veřejně přiznala, že všechna auta zdražila kvůli elektroautům.
Až ten elektromobil bude stát i pro dělníka rozumný peníze, nebo na to budou aspoň slušné dotace od státu (jinde už jsou) a ujedu na 1 nabití , jako se spalovákem tak proč to nekoupit.? Jo a ještě samozřejmě dořešit nabíjení na sídlištích a aby byla nabíjecí stanice všude a bylo nabito bez velkého čekání. Než toto všechno bude, já už na tomto světě nebudu. Pěknou neděli přeji.
Uznávám, že jestli je ti 70, tak to může být knap.
Ty pse, komu tykáš?
Omlouvám se vaše výsosti, obvykle se v diskuzích tyká. Pokud vás to uráží, tak se hluboce omlouvám a příště doporučuji do diskuze dopsat "prosím v odpovědích vykat". Přeji vám i tak pěknou neděli.
Poznámka pro "pse": V diskusích se dodržují pravidla slušného chování jako všude jinde. Mezi taková pravidla platí i vykání lidem, kteří Vám tykání nenabídli.
V diskusich se odjakziva tyka, ty vemeno...V online svete tykam od dob 14400 Baudovych modemu a nehlodam ani po temer 30 letech na tom neco menit.
Člověk s vykáním a jménem místo nicku, objevil internet až včera. No, už to ví :-))
Tak ty jsi těžce mimo
Českej těžko !Pouze vyráběný v ČR.
ehm jakože České zastoupení značky a IONIQ se V ČR nevyrábí
Udávaná kombinovaná spotřeba dle WLTP je 16,7 až 17,9 kWh/100 km. 17.5 x 14.35 = 251,125. Kč na 100km. 17.5 x 7.7 = 134,75 Kč na 100km. a to se vyplatí .
Zapomněl jsi na ztráty při nabíjení, takže přidat cca 15% náklady. Pak ještě v chladném období tepl. kolem 0 C přidat náklady + min 30-40%. To už je krutý. Pokud si u služebního elektromobilu v zimě normálně topím, dojezd je tragédie. Klesne tak o 30-40% Dobíjet se musí jedině doma u soukr. auta a jen v nouzi jinde.
A jak to dáváš do účetnictví? Sídlo firmy doma a zvlášť elektroměr?
a proč bys měl ses otravovat něco dávat do učetnictví, ty se asi ani nevyčuráš bez učetní.
No asi proto, že to auto má firemní a náklady na něj (včetně paliva, v tomto případě nabíjení) jsou uznatelným nákladem. Ostatně, to platí i u spalovacích aut, že většina nových se jich prodá do firem, takže toto pak majitelé řeší.Máš ještě nějaký podobný debilní dotaz? :-)
nabíjíš doma, na tych veřejných co kdyby.Každý článek o hyundai zvedá tlak škodovkářům, obzvláš co si koupili enyaqa, ti mají větší sazbu i spotřebu a zaplatili více.
Korejský Hnůj 2🤣🤣🤣
Njn škodovkáři... "Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí" nebo "každý svého štěstí strůjcem"
Elektromobilita v současné podobě a za současných technologických možností není ničím jiným, než doslova absurdní sebevraždou páchanou na lidstvu ve jménu ......... vlastně ani nevím ve jménu koho, nebo čeho). Všichni vědí, že je to totální nesmysl, ale všichni se tváří jak je to super. Jedni proto, že na tom brutálně vydělaj, druzí proto, že jsou natolik hloupí, že nedokážou (nebo spíše nechtějí) rozeznat pravdu od lží a tou poslední (a největší) skupinou jsou prostě ovce, co se spořádaně postaví do řady s ostatními vždy, kdy jim to někdo nabídne. A až týhle poslední a největší skupině dojde, že je někdo vyšachoval z možnosti žít jako lidi a využívat svá práva, pak a svět se octne ve celoplanetární válce. A to pak bude šou. Tedy jestli se mezitím lidstvo nepozabíjí samo ve třetí světový válce. Tím by pak byla elektromobilita definitivně vyřešena.
A to je trocha demagogie nebo víry vzniklé na základě pocitů nebo co?Nechtělo by to trochu optimismu při víkendu?Připomíná mi to nářky Steva Balmera nad první IPhonem jaký to bude propadák.Nebo mě samého jak jsem nadával nad tím, že se nebudou prodávat žárovky typu topná koule. Dnes bych si nic jiného než LED nekoupil.Kdysi se říkalo, že stroje seberou lidem práci a je potřeba továrny rozflákat.Když pojedu vlakem rychlostí nad 50km tak se z toho člověk může pominout.Země je placatá.Takže zpět, základní pointa je, že EV spotřebovává méně energie než spalovák. Zbytek je technika a technici to vyřeší. Mrzí mě, že argumentuješ pravdou a lží, tohle je technika, platí tam výpočty na kterých pracovala celá pokolení před námi a myslím si, že to vymysleli dobře. Není potřeba mít víru, když máš vědu. Tam máš nejen vzorečky ale i důkazy, že to tak skutečně je.Takže bych zůstal v klidu, ono to nějak dopadne a konec světa fakt nenastane. Lidstvo to takhle dělá celá století a dostali jsem se tak až ke tvému příspěvku :-).
ad Zbytek je technika a technici to vyřeší. Předsedkyně evropské komise podporuje stanovení pevného data, od kterého musí být všechny vyráběné vozy bez emisí....„Jak změní svou výrobu, je na samotných výrobcích,“ zdůraznila politička. „Vědí nejlépe, jak vyvíjet nová auta nebo nová paliva.“Vidim, ze geniu pribyva... a ja dodam, chci teleport. Zbytek je technika.
Jo Teleport to vyřeší :-). A úplně jsem na to zapomněl. Hlavně nezapomenout na to, že musí být CO2 neutrální :D Nicméně datum, to je přeci jen signál, nebo si někdo vážně dneska myslí, že jde o něco jiného? Teda pokud nebude datum stanoven za dobu kdy tam tato předsedkyně bude .... Ale to určitě nenastane....Jako dobrý příklad slouží plyn a jaderná energie, která je najednou zelená. Takže já bych zůstal v klidu.
To je pravda, Nemecko taky pred par lety vyslalo signal energetice. Zatim zpusobil, ze jejich emisni cile jdou dole vodou. Zrejme vina techniku.
Zatím způsobil, že mají vypracovanou reálnou koncepci přechodu na fotovoltaiku, vítr a paroplynové elektrárny na vodík. Této koncepce se drží a vše zatím šlape. Jenže oni to promýšlejí a konají již 10 let. Jen zde Čechostáncům se tyto informace nepředkládají, protože by to mohlo ohrozit zainteresované kamarádíčky politiků, kteří se třesou na dostavbu super drahého jádra. Politici uvádí cenu za dostavbu 160mld. všichni odborníci to vidí na 2-5x dráž. Jejich emisní cíle splněny nejsou, ale do 20 let na tom budou dobře.
Cili "ano, obcas neco neni k sehnani, ale jednou tady bude komunismus, mily pionyre".Oni neplni cile, ktere si vytkli "pro ted", takze to asi az tak dobre spocitane nemeli, ze?Politici uz toho nazvanili. Slysel jsem o jednom, co nemcum sliboval, ze naklady na prechod nas novou energetiku pro ne bude asi tak ekvivalent kopecku zmrzliny. Nekde ovsem asi bude chyba, protoze momentalne to Nemce stoji zmrzlinarsky vuz.
Milý Jožine, za dvacet let mají připravenou energetiku pro budoucnost a budou z toho jen tězit. Zatímco my máme energetiku, jak ze 70.let a komcepce do budoucna neexistuje. Zajímavé, ze Němci jsou v pohodě, ale ty tam vidíš chybu. Klasický Čechostanec, vepřo knedlo, sud piva a hlavně nic neměnit. A běda, jestli se někdo kolem bude mít lépe.
jj a proto vubec se vubec nechytaji na svoje plany. Proto uz vic nez pulka Nemcu povazuje zavirani jaderek za chybu. Proto zacinaji vysoke sajby z prumyslu cim dal vic brblat. Proto maji tu nejdrazsi elektriku v Evrope :-)
Tak nějak mi to připomíná jeden dnešní článek s jiným problémem, ale přeneseno to odpovídá bezbřehé elektromobilní propagaci menšiny, bez ohledu na realitu a důsledky pro většinu. https://1url.cz/iKbWd... Pokud napíšeš "Zbytek je technika a technici to vyřeší.", tak sice celá pokolení na tom pracovala, ale stále to není dopracované, přestože si myslíš, že to vymysleli dobře. Tak nějak mám pocit, že ty tu argumentuješ pravdou a lží. Na techniku se neodvolávej, ta za činnost lidí nemůže.
Já nic nepropaguji, EV nemám, ani nepracuji v automobilce nebo jsem jejich dodavatelem. A sám si nejsem jist, jestli si EV v blízké době koupím. Nepsal jsem, že celá pokolení pracují na EV, ale že nás věda dostala tam kde jsme a můžeme třeba psát příspěvky do takového fóra. EV pro masy bude ještě chvíli trvat, ale na rozdíl WARP pohonu, cestování v čase nebo opouštění země lidmi za pár miliard let mi toto téma nepřipadá jako něco co technici nezvládnou.Nesnažím se argumentovat pravdou a lží ale argumenty která přinesla věda a může je tedy každý ověřit. Protože to tak věda dělá. Na rozdíl od toho víra v pravdu / nepravdu jen mate mozky i normálně chytrým lidem.A ten odkaz co jsi sem jen dal jsem zase hned shodil, přeci jen je sobota a nemusím si cpát takové kraviny do hlavy.
Ale no tak, nebudeme se hádat, přesto, jak mám tohle tedy chápat "...tohle je technika, platí tam výpočty na kterých pracovala celá pokolení před námi a myslím si, že to vymysleli dobře." , když píšeš o EV? Já beru, že časem se to vyřeší, ale ta doba ještě nenastala, a tlačit na silu něco, co by jinak trh v dnešní době smetl, není dobré řešení. Tak ono jsou to v tom článku podobné kraviny, jako když se zelení chopí moci a začnou bezohledně tlačit svou "víru" většině, protože tu moc a možnost mají. A strkat před tím hlavu do písku, to je jako s tím vším souhlasit.
Já si myslím že furt jen diskutujeme ne?Jen nevidím tu sílu, která by mě do něčeho tlačila, tedy kromě marketingu, emisí a chutě si koupit ten Enayq coupé RS až ho zítra představí :-).A emise si myslím, že je nutné řešit, co mě na tom mrzí, že se neměří všem stejně. Zejména v ten moment, když se vrátím v zimě večer domů k nám na vesnici a venku je takový smrad, že se nedá venku ani nadýchnout. Mělo by se měřit všem stejně, jak těm domácím kotlům, tak autům, tak zámořským lodím a letadlům. A nepřipadá mi, že by tomu tak bylo. Ano a politika je o víře, která nás neustále klame. Pokud má někdo většinu tak to menšina musí akceptovat, včetně té víry většiny. A nemám pocit, že by se u nás nebo v Evropě někdy chopila vlády menšina (jakékoliv barvy). Házíme jim to tam my. OK, minule menšině u nás sekundovali komunisti a ty maj teď Konečnou :-) ale stejně to byla většina....
Mimo marketingu? Není tlačení například to, že přestanou vyrábět nedávno běžně dostupné motory, začnu nepřiměřeně zvedat cenu aut pomocí limitů CO2, některé automobilky otevřeně přiznaly, že zvedáním cen aut se spalovacími motory dotují elektromobilitu, politicky tlačit tím, co je a co není ekologické (atomová energie) a je dobré vědět, které země za tím stojí, politicky rozhodnout o dotacích na elektromobilitu. Stačí se podívat, které země silně dotují elektromobilitu, tam se těch aut také prodá nejvíce. A zrovna Norsko evidentně dotuje tohle prodejem ropy pro ta "špatná" auta. https://1url.cz/iKbNq... https://1url.cz/wKbNG...
A ten 1,1M mám vzít kde?
Taky nemusíme kupovat všechno. Taky se nedivím, ze některé šperky od Cartieru stojí mega.
Dobrá reklama. 350kwh nabíječek je jako šafránu. Navíc, všechny poblíž trafačky. Ještě pár elektromobilustů navíc a bude to hodina čekání na volnou pistoli. Tankovat s paušálem + 14 kč za kwh je dobrý fór.
"Nabíječky Ionity s výkonem až 350 W dokážou nabít elektromobil Hyundai Ioniq 5 z 5 na 80 % kapacity akumulátoru za 18 minut, což odpovídá sto kilometrů dojezdu za pět minut."Fakt az 350 W? Bomba!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.