Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Ondřej Švrček, expert na interní komunikaci, na aktuálně největších výzvách českých firem představí, jakou roli v nich hraje řízená interní komunikace. V rámci přednášky si řekneme, jak má vypadat funkčně nastavený systém ve firmách – od sběru kontaktů až po analýzu výsledků komunikace a ukáže nejčastější chyby, které firmy dělají. Prostor bude i na praktické dotazy.
founder managing partner for innovation and partnership
Inovátor a vizionář v oblasti SMART komunikace pro firmy a samosprávy. Zakladatel chytré komunikační sítě MUNIPOLIS.com, nejrozšířenější komunikační platformy pro obce ve střední Evropě, kterou využívá více než 4000 obcí, sdružení a škol a má přibližně milion registrovaných uživatelů. Neustále sleduje nové trendy, věří v sílu interní komunikace a participace.
V době, kdy jsme zahlceni e-maily, meetingy a četnými nástroji, přichází čas přemýšlet o komunikaci jinak. Jak vytvořit prostředí, ve kterém týmy spolupracují efektivněji, soustředěněji a s větším smyslem? Ukážeme si, jak Slack pomáhá firmám budovat kulturu otevřené spolupráce, propojovat správné lidi se správnými informacemi a zjednodušovat každodenní práci. A proč je právě způsob, jakým spolu komunikujeme, klíčem k vyšší motivaci, angažovanosti i výkonu.
Salesforce Account Director
Motto: Špatná komunikace může zmařit spoustu skvělých věcí. Věra je člověk s bohatými zkušenostmi a více než 20ti letou praxí na vedoucích pozicích, s vášní pro budování silných vztahů se zákazníky, rozvoj lidského potenciálu a efektivní komunikaci. Ve společnosti Salesforce, která je celosvětový technologickým leaderem s 25 letou tradicí, působí jako New Markets Account Executive pro Českou republiku se zaměřením na finanční instituce, technologické společnosti a vybrané další oblasti. Pomáhá organizacím nadesignovat optimální skladbu řešení k automatizaci procesů, zlepšení zákaznické zkušenosti a zvýšení operační efektivity. Příležitostně se věnuje jako dobrovolník workshopům zaměřeným na Nevědomé předsudky nebo D&I pro neziskovou organizaci Czechitas. Když může, tak cestuje, jak do větších dálek, tak po naší zemi.
Akvizice přináší změny, nejistotu i nové příležitosti. Klíčem k hladkému průběhu je dobře zvládnutá interní komunikace, která zaměstnancům pomůže porozumět změnám a cítit se jako součást nové společné vize. Na co si dát pozor? A jak předcházet komunikačním šumům? To vše si ukážeme na konkrétních příkladech z praxe.
Internal Communication & PR Manager
TEDOM a.s.
Celý svůj profesní život se věnuje firemní komunikaci, marketingu a organizaci akcí. Aktuálně působí jako PR & Internal Communication Manager ve strojírensko-energetické společnosti TEDOM, kde se zaměřuje na strategickou komunikaci, správu interních i externích kanálů a budování značky. Své zkušenosti získala ve společnostech jako jsou ČEPS, nezisková organizace Tichý svět nebo Bushman.
Klíčovou roli má tým interní komunikace právě v těžkých časech. V současném stavu ekonomiky a světových finančních trhů je třeba se připravit na to, že propouštění se nevyhnou ani na první pohled prosperující firmy. A přesně v tomhle složitém tématu se vyplatí mít silný a dobře připravený tým interní komunikace. Na co si dát v těžkých časech a při přípravě komunikace v krizové situaci pozor? Jak se nachystat a na co nezapomenout? To vše ukáže Irena Zatloukalová.
Komunikační stratég
Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému.
Už vám někdo tvrdil, že emoce nepatří do práce? A co třeba situace, kdy vás někdo nebo něco tak naštve, že máte chuť bouchnout dveřmi nebo se nezmůžete na slovo a jen mlčíte? Emoce si nevybírají, kam patří nebo ne. Prostě tam jsou. A my jako lídři, šéfové týmů a firem, se s nimi potřebujeme naučit pracovat. U sebe i u druhých. Přijďte si pro praktické tipy, jak s emocemi v práci zacházet a zlepšovat díky tomu výsledky i vztahy ve vašem týmu.
Founder
Blanka je zakladatelkou společnosti Moderní Leader a autorkou Tréninku moderního leadershipu. Se 14 lety zkušeností s vedením týmů a více než 1000 hodinami praxe jako profesionální kouč se zaměřuje na vzdělávání a rozvoj manažerů, podnikatelů a majitelů firem. Blanka je aktivní členkou globální leadershipové organizace JCI (Junior Chamber International), kde nyní působí v roli JCI Prague President. Ve firmách i na individuální úrovni se věnuje rozvoji human skills, klíčového prvku moderního leadershipu.
Generace Z přichází na trh práce s novými očekáváními a specifiky, která jsou výrazně formována jejich digitálním prostředím, smyslem pro ekologii a hledáním vyššího poslání – jak v osobním životě, tak ve společnosti. Jsou firmy schopné správně interpretovat tyto hodnoty na svých sociálních sítích, kde si tato generace často hledá první informace o potenciálním zaměstnavateli? Petra Vrbová ukáže klíčové aspekty komunikace na sociálních sítích, které jsou pro generaci Z nejdůležitější, a ukáže, jak mohou firmy upravit svou strategii, aby efektivně oslovily mladé talenty.
Co se v přednášce dozvíte:
- Jaké jsou hlavní hodnoty generace Z a jak je přenést do komunikace na sociálních sítích.
- Jak generace Z vnímá firemní kulturu a employer branding na digitálních platformách.
- Praktické tipy, jak přizpůsobit obsah a tone of voice tak, aby rezonoval s touto cílovou skupinou.
Přijďte si poslechnout, jaké kroky podniknout, aby jste se stali atraktivními pro mladé talenty, které hledají autenticitu, flexibilitu a hodnoty ve firemní komunikaci na sociálních sítích.
CEO
Jsem autorkou unikátní a v oboru jedinou knihou na téma „Sociální sítě při budování značky zaměstnavatele“, kde propojuji svou expertízu z marketingu, náboru, optimalizace kandidátské zkušenosti a sociálních sítí, včetně hlubokých znalostí specifik generace Z. Téma je klíčové, protože až 6 z 10 kandidátů si potenciálního zaměstnavatele vybírá právě na základě aktivit a prezentace firmy na sociálních sítích. Generace Z i budoucí generace Alfa očekávají autentickou komunikaci, která ukáže skutečnou firemní kulturu a pracovní prostředí. Tento trend bude v následujících letech narůstat a bude stále důležitější pro úspěšné budování značky zaměstnavatele. Proto je nezbytné se tímto tématem zabývat a přizpůsobit komunikaci aktuálním a budoucím trendům.
V Air Bank se hodně maká. A není to klišé, jsme prostě firma orientovaná na výkon. A to platí i pro interku. Ukážu vám, co děláme pro to, aby naše snažení něco přineslo. A neděláme to jen pro sebe, pomáháme taky lidem neztratit se v desítkách schůzek a mít prostor a chuť dotahovat spousty rozjetých úkolů.
manažer interní komunikace a značky zaměstnavatele
Magda Chvalinová vystudovala filologii a PR. Interní komunikací se zabývá už přes 20 let. Zkušenosti sbírala jak ve velkých korporacích (Český Telecom, ČSA, ČEZ, GasNet) tak jako konzultant. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace - s audity interky, nastavováním její strategie nebo s interními kampaněmi. Za interní imageovou kampaň v ČSA získala v roce 2005 zlatou medaili Asociace komunikačních agentur v oblasti podnikových kampaní a potom v roce 2013 stříbro v evropské soutěži FEIEA za projekt interní komunikace akvizice Ahold a Spar. Aktuálně pracuje v Air Bank jako manažer interní komunikace a značky zaměstnavatele.
Skupina TRATON vznikla před deseti lety na základě rozhodnutí koncernu Volkswagen vyčlenit divizi užitkových vozů do samostatné skupiny. Snahy vytvořit skutečnou pospolitost mezi značkami se stoletou historií a původem ze tří kontinentů však několikrát ztroskotaly. Až strategie spuštěná v roce 2022 přinesla viditelné výsledky. Proměnou muselo projít i oddělení komunikace, které zásadně změnilo způsob své práce, aby dokázalo tuto transformaci podpořit.
Communication Strategist
Svůj profesní život zahájil roku 2005 v Ogilvy Public Relations. Roku 2009 přesedlal z agenturní práce do korporátní sféry, nejprve pracoval pro finanční skupinu ING, dále Seznam.cz, šest let vedle týmu interní komunikace ve ŠKODA AUTO, od roku 2020 má na starosti strategii a rozvoj komunikace skupiny TRATON, zastřešující značky Scania, MAN, International a Volkswagen Truck and Bus. Absolvent Filosofické fakulty UK, obory švédština a sociologie, a katedry severských jazyků na Stockholmské univerzitě. Má rád cestování, elektronickou hudbu, Švédsko a švédštinu, bábovku, chrty a barzoje. Od roku 2008 si zpestřuje korporátní život vysíláním na Radiu 1, několik let moderoval také na stanici Vltava.
Strach z nečinnosti se v mnoha firmách stal tichým diktátorem: jakmile hrozí chvíle klidu, okamžitě ji vyplníme notifikacemi, meetingy a „rychlými“ odpověďmi. Výsledkem je chronické přehlcení, které oslabuje soustředění, tlumí citlivost na podstatné signály z okolí a vysává týmovou energii. Schopnost zpomalit— jakkoli neproduktivní se na první pohled může zdát – odděluje důležité od pouze urgentního, vrací práci rytmus a dává lidem znovu dýchat. V době digitálního zahlcení se tak ticho zcela paradoxně stává užitečným strategickým nástrojem komunikace. V přednášce ukážu nástroje, strategie a opatření, jak idealistické myšlenky o zpomalení převést do tvrdé každodenní reality.
HR manager a lektor GrowJOB
Více než 15 let pomáhá lidem i firmám chránit to nejcennější – nerozptýlenou pozornost. V rámci vzdělávacího institutu GrowJOB vedl stovky workshopů a webinářů a proškolil přes 10 000 účastníků v oblastech soustředění, digitální prevence a chytrého plánování práce. Spoluzaložil a moderuje horský podcast naHoru.tv a jako producent a scénárista stojí za několika horskými dokumenty. Postřehy z praxe sdílí na sociálních sítích. S rodinou žije v Olomouci.