Tato akce již proběhla, ale můžete si zakoupit záznam. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:05

Zahájení akce

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

9:05 - 9:35

Interní komunikace jako překvapivý lék na spoustu firemních nemocí

Ondřej Švrček, expert na interní komunikaci, na aktuálně největších výzvách českých firem představí, jakou roli v nich hraje řízená interní komunikace. V rámci přednášky si řekneme, jak má vypadat funkčně nastavený systém ve firmách – od sběru kontaktů až po analýzu výsledků komunikace a ukáže nejčastější chyby, které firmy dělají. Prostor bude i na praktické dotazy.

Ondřej Švrček Ondřej Švrček

founder managing partner for innovation and partnership

MUNIPOLIS

Ondřej Švrček

Inovátor a vizionář v oblasti SMART komunikace pro firmy a samosprávy. Zakladatel chytré komunikační sítě MUNIPOLIS.com, nejrozšířenější komunikační platformy pro obce ve střední Evropě, kterou využívá více než 4000 obcí, sdružení a škol a má přibližně milion registrovaných uživatelů. Neustále sleduje nové trendy, věří v sílu interní komunikace a participace.

9:35 - 10:05

Chytřejší spolupráce místo zahlcené komunikace – role SLACKU v moderní firmě

V době, kdy jsme zahlceni e-maily, meetingy a četnými nástroji, přichází čas přemýšlet o komunikaci jinak. Jak vytvořit prostředí, ve kterém týmy spolupracují efektivněji, soustředěněji a s větším smyslem? Ukážeme si, jak Slack pomáhá firmám budovat kulturu otevřené spolupráce, propojovat správné lidi se správnými informacemi a zjednodušovat každodenní práci. A proč je právě způsob, jakým spolu komunikujeme, klíčem k vyšší motivaci, angažovanosti i výkonu.

Věra Janičinová Věra Janičinová

Salesforce Account Director

Salesforce

Věra Janičinová

Motto: Špatná komunikace může zmařit spoustu skvělých věcí. Věra je člověk s bohatými zkušenostmi a více než 20ti letou praxí na vedoucích pozicích, s vášní pro budování silných vztahů se zákazníky, rozvoj lidského potenciálu a efektivní komunikaci. Ve společnosti Salesforce, která je celosvětový technologickým leaderem s 25 letou tradicí, působí jako New Markets Account Executive pro Českou republiku se zaměřením na finanční instituce, technologické společnosti a vybrané další oblasti. Pomáhá organizacím nadesignovat optimální skladbu řešení k automatizaci procesů, zlepšení zákaznické zkušenosti a zvýšení operační efektivity. Příležitostně se věnuje jako dobrovolník workshopům zaměřeným na Nevědomé předsudky nebo D&I pro neziskovou organizaci Czechitas. Když může, tak cestuje, jak do větších dálek, tak po naší zemi.

10:05 - 10:35

Spojení začíná uvnitř: Efektivní interní komunikace při akvizici

Akvizice přináší změny, nejistotu i nové příležitosti. Klíčem k hladkému průběhu je dobře zvládnutá interní komunikace, která zaměstnancům pomůže porozumět změnám a cítit se jako součást nové společné vize. Na co si dát pozor? A jak předcházet komunikačním šumům? To vše si ukážeme na konkrétních příkladech z praxe.

Dana Jahn Odvody Dana Jahn Odvody

Internal Communication & PR Manager

TEDOM a.s.

Dana Jahn Odvody

Celý svůj profesní život se věnuje firemní komunikaci, marketingu a organizaci akcí. Aktuálně působí jako PR & Internal Communication Manager ve strojírensko-energetické společnosti TEDOM, kde se zaměřuje na strategickou komunikaci, správu interních i externích kanálů a budování značky. Své zkušenosti získala ve společnostech jako jsou ČEPS, nezisková organizace Tichý svět nebo Bushman.

10:35 - 11:05

Přestávka

11:05 - 11:35

Komunikace v těžkých časech - i hromadné propouštění lze zvládnout s grácií

Klíčovou roli má tým interní komunikace právě v těžkých časech. V současném stavu ekonomiky a světových finančních trhů je třeba se připravit na to, že propouštění se nevyhnou ani na první pohled prosperující firmy. A přesně v tomhle složitém tématu se vyplatí mít silný a dobře připravený tým interní komunikace. Na co si dát v těžkých časech a při přípravě komunikace v krizové situaci pozor? Jak se nachystat a na co nezapomenout? To vše ukáže Irena Zatloukalová.

Irena Zatloukalová Irena Zatloukalová

Komunikační stratég

Irena Zatloukalová

Irena Zatloukalová

Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. 

11:35 - 12:05

Emocím se v práci nevyhnete. Jak s nimi pracovat, aby vám nepodrazily nohy?

Už vám někdo tvrdil, že emoce nepatří do práce? A co třeba situace, kdy vás někdo nebo něco tak naštve, že máte chuť bouchnout dveřmi nebo se nezmůžete na slovo a jen mlčíte? Emoce si nevybírají, kam patří nebo ne. Prostě tam jsou. A my jako lídři, šéfové týmů a firem, se s nimi potřebujeme naučit pracovat. U sebe i u druhých. Přijďte si pro praktické tipy, jak s emocemi v práci zacházet a zlepšovat díky tomu výsledky i vztahy ve vašem týmu.

Blanka Mrázková Blanka Mrázková

Founder

Moderní Leader

Blanka Mrázková

Blanka je zakladatelkou společnosti Moderní Leader a autorkou Tréninku moderního leadershipu. Se 14 lety zkušeností s vedením týmů a více než 1000 hodinami praxe jako profesionální kouč se zaměřuje na vzdělávání a rozvoj manažerů, podnikatelů a majitelů firem. Blanka je aktivní členkou globální leadershipové organizace JCI (Junior Chamber International), kde nyní působí v roli JCI Prague President. Ve firmách i na individuální úrovni se věnuje rozvoji human skills, klíčového prvku moderního leadershipu.

12:05 - 12:35

Co generace Z očekává od komunikace firem na sociálních sítích a jak se tomu přizpůsobit?

Generace Z přichází na trh práce s novými očekáváními a specifiky, která jsou výrazně formována jejich digitálním prostředím, smyslem pro ekologii a hledáním vyššího poslání – jak v osobním životě, tak ve společnosti. Jsou firmy schopné správně interpretovat tyto hodnoty na svých sociálních sítích, kde si tato generace často hledá první informace o potenciálním zaměstnavateli? Petra Vrbová ukáže klíčové aspekty komunikace na sociálních sítích, které jsou pro generaci Z nejdůležitější, a ukáže, jak mohou firmy upravit svou strategii, aby efektivně oslovily mladé talenty.
Co se v přednášce dozvíte:
- Jaké jsou hlavní hodnoty generace Z a jak je přenést do komunikace na sociálních sítích.
- Jak generace Z vnímá firemní kulturu a employer branding na digitálních platformách.
- Praktické tipy, jak přizpůsobit obsah a tone of voice tak, aby rezonoval s touto cílovou skupinou.
Přijďte si poslechnout, jaké kroky podniknout, aby jste se stali atraktivními pro mladé talenty, které hledají autenticitu, flexibilitu a hodnoty ve firemní komunikaci na sociálních sítích.

Petra Vrbová Petra Vrbová

CEO

Digital HR marketing

Petra Vrbová

Jsem autorkou unikátní a v oboru jedinou knihou na téma „Sociální sítě při budování značky zaměstnavatele“, kde propojuji svou expertízu z marketingu, náboru, optimalizace kandidátské zkušenosti a sociálních sítí, včetně hlubokých znalostí specifik generace Z. Téma je klíčové, protože až 6 z 10 kandidátů si potenciálního zaměstnavatele vybírá právě na základě aktivit a prezentace firmy na sociálních sítích. Generace Z i budoucí generace Alfa očekávají autentickou komunikaci, která ukáže skutečnou firemní kulturu a pracovní prostředí. Tento trend bude v následujících letech narůstat a bude stále důležitější pro úspěšné budování značky zaměstnavatele. Proto je nezbytné se tímto tématem zabývat a přizpůsobit komunikaci aktuálním a budoucím trendům.

12:35 - 13:05

Přestávka

13:05 - 13:35

Efektivita, efektivita a ještě jednou efektivita

V Air Bank se hodně maká. A není to klišé, jsme prostě firma orientovaná na výkon. A to platí i pro interku. Ukážu vám, co děláme pro to, aby naše snažení něco přineslo. A neděláme to jen pro sebe, pomáháme taky lidem neztratit se v desítkách schůzek a mít prostor a chuť dotahovat spousty rozjetých úkolů.

Magdaléna Chvalinová Magdaléna Chvalinová

manažer interní komunikace a značky zaměstnavatele

Air Bank

Magdaléna Chvalinová

Magda Chvalinová vystudovala filologii a PR. Interní komunikací se zabývá už přes 20 let. Zkušenosti sbírala jak ve velkých korporacích (Český Telecom, ČSA, ČEZ, GasNet) tak jako konzultant. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace - s audity interky, nastavováním její strategie nebo s interními kampaněmi. Za interní imageovou kampaň v ČSA získala v roce 2005 zlatou medaili Asociace komunikačních agentur v oblasti podnikových kampaní a potom v roce 2013 stříbro v evropské soutěži FEIEA za projekt interní komunikace akvizice Ahold a Spar. Aktuálně pracuje v Air Bank jako manažer interní komunikace a značky zaměstnavatele.

13:35 - 14:05

TRATON vyzývá své zaměstnance: "Be part of something bigger"

Skupina TRATON vznikla před deseti lety na základě rozhodnutí koncernu Volkswagen vyčlenit divizi užitkových vozů do samostatné skupiny. Snahy vytvořit skutečnou pospolitost mezi značkami se stoletou historií a původem ze tří kontinentů však několikrát ztroskotaly. Až strategie spuštěná v roce 2022 přinesla viditelné výsledky. Proměnou muselo projít i oddělení komunikace, které zásadně změnilo způsob své práce, aby dokázalo tuto transformaci podpořit.

Tomáš Novotný Tomáš Novotný

Communication Strategist

TRATON

Tomáš Novotný

Svůj profesní život zahájil roku 2005 v Ogilvy Public Relations. Roku 2009 přesedlal z agenturní práce do korporátní sféry, nejprve pracoval pro finanční skupinu ING, dále Seznam.cz, šest let vedle týmu interní komunikace ve ŠKODA AUTO, od roku 2020 má na starosti strategii a rozvoj komunikace skupiny TRATON, zastřešující značky Scania, MAN, International a Volkswagen Truck and Bus. Absolvent Filosofické fakulty UK, obory švédština a sociologie, a katedry severských jazyků na Stockholmské univerzitě. Má rád cestování, elektronickou hudbu, Švédsko a švédštinu, bábovku, chrty a barzoje. Od roku 2008 si zpestřuje korporátní život vysíláním na Radiu 1, několik let moderoval také na stanici Vltava.

14:05 - 14:35

Zpomalit a slyšet: jak porazit strach z nečinnosti – zabijáka efektivity a týmové energie

Strach z nečinnosti se v mnoha firmách stal tichým diktátorem: jakmile hrozí chvíle klidu, okamžitě ji vyplníme notifikacemi, meetingy a „rychlými“ odpověďmi. Výsledkem je chronické přehlcení, které oslabuje soustředění, tlumí citlivost na podstatné signály z okolí a vysává týmovou energii. Schopnost zpomalit— jakkoli neproduktivní se na první pohled může zdát – odděluje důležité od pouze urgentního, vrací práci rytmus a dává lidem znovu dýchat. V době digitálního zahlcení se tak ticho zcela paradoxně stává užitečným strategickým nástrojem komunikace. V přednášce ukážu nástroje, strategie a opatření, jak idealistické myšlenky o zpomalení převést do tvrdé každodenní reality.

Lukáš Havránek Lukáš Havránek

HR manager a lektor GrowJOB

GrowJOB institute

Lukáš Havránek

Více než 15 let pomáhá lidem i firmám chránit to nejcennější – nerozptýlenou pozornost. V rámci vzdělávacího institutu GrowJOB vedl stovky workshopů a webinářů a proškolil přes 10 000 účastníků v oblastech soustředění, digitální prevence a chytrého plánování práce. Spoluzaložil a moderuje horský podcast naHoru.tv a jako producent a scénárista stojí za několika horskými dokumenty. Postřehy z praxe sdílí na sociálních sítích. S rodinou žije v Olomouci.