Promluv do ní

Kultura by měla být sebevědomá. Kulturní sponzoring je oboustranně prospěšný vztah

July 28, 2023 Oddělení kultury Olomouckého kraje
Promluv do ní
Kultura by měla být sebevědomá. Kulturní sponzoring je oboustranně prospěšný vztah
Show Notes

Česká kultura je z velké části závislá na veřejných financích. Do budoucna pro ni bude čím dál důležitější, aby své zdroje rozšířila i na komerční sféru. Dlouhodobá a citlivá spojení kulturních subjektů a firem přinášejí benefity oběma stranám. Jak podobné spolupráce navazovat, jak je kvalitně rozvíjet a na co si dát pozor, o tom si Dorota Ambrožová povídala s Martinou Ptáčkovou a Wandou Toaderovou ze společnosti Targeta, které v Olomouci na začátku června lektorovaly dva workshopy pro zástupce kulturních organizací a institucí. Inspirativní poslech!


 Informace o vzdělávací akademii zde:
 https://www.olkraj.cz/kreativni-akademie-olomouckeho-kraje-cl-5913.html?fbclid=IwAR1Y_Wsh_nrz9F9LQgY50UauBOZhPxr46uG86xztBBUEaQZbMPx19HIPYw0