Účastníci kurzu poznají, co je a co není zpětná vazba a za jakým účelem je zpětná vazba podávána.
Ví, jaká jsou pravidla a zásady dodržování zpětné vazby.
Znají strukturu zpětné vazby a jak zpětnou vazbu podat, aby byla přínosná. Všechno si vyzkouší na praktických cvičeních a sdílením zkušeností.
Studenti získají povědomí o rozvojových manažerských rozhovorech a jak se na ně připravit. Zjistí, co je a není asertivita. Ujasní si, jak poznat a reagovat na pasivitu a také manipulaci. Naučí se techniky asertivity v praxi. Posílí dovednosti v uplatnění svého názoru a své věci. Poznají, jak předcházet konfliktům v komunikaci a jak reagovat, pokud k nim dojde.
Účastníci se dozví základní rozdělení stylů vedení a zda je uplatňují adekvátně vzhledem k situaci či zkušenostem kolegů v týmu.
Součástí kurzu bude také sdílení zkušeností se spoluprací na dálku nebo kombinovaně.